متخصص دیسک کمر
متخصص دیسک کمر در تهران
۱۳۹۸-۰۵-۱۴

فوق تخصص درد تهران

پزشک فوق تخصص درد با استفاده از روش های تشخیص و درمان درد، بهترین رویکردهای درمانی را به بیماران ارائه می‌دهد. در واقع رویکرد اصلی فوق تخصص درد برای ارزیابی، کنترل و درمان درد بدون نیاز به عمل جراحی انجام می‌پذیرد؛ به همین خاطر اغلب بیماران برای خلاص شدن از دردهای خود به سراغ پزشک فوق تخصص درد می‌روند. چنان‌چه درد بخشی از زندگی شما شده است و به دنبال فوق تخصص درد در تهران هستید، این مقاله به شما در پیدا کردن بهترین پزشک فوق تخصص درد کمک می کند، با ما همراه باشید:

فوق تخصص درد تهران

چرا در هنگام درد باید به فوق تخصص درد مراجعه کنیم؟

فوق تخصص درد تمام سعی خود را می‌کند تا برای کاهش، کنترل و درمان درد بیماران و بازگشت آنها به زندگی روزمره بهترین برنامه را ارائه دهد. فوق تخصص درد با تجربه‌ای که در درمان درد بیماران دارد، بدون نیاز به عمل جراحی و وابستگی شدید به دارو، به آنها کمک می‌کند.

در اصل فوق تخصص درد یک پزشک با آموزش ویژه در ارزیابی، تشخیص و درمان انواع درد است. آنها اغلب با بیماران مبتلا به درد مزمن سروکار دارند که علائم درد را به مدت سه ماه یا بیشتر تجربه کرده‌اند. درد در واقع یک طیف گسترده‌ای از اختلالات شامل درد مزمن، درد حاد، درد سرطان و گاهی ترکیبی از این موارد است. درد ممکن است به دلایل مختلفی همچون جراحی، مشکلات متابولیکی مانند دیابت، آسیب‌های عصبی و … ایجاد شود. گاهی اوقات درد ممکن است بدون هیچ علت خاصی رخ دهد.

فوق تخصص درد در مورد پیچیدگی درد آموزش‌های لازم را می بیند و از دانش و مهارت تخصصی برای درمان درد بهره‌مند می‌شود. درک عمیق فیزیولوژی درد، درک آزمایشات تخصصی برای تشخیص بیماری‌های دردناک، تجویز داروهای مناسب، مهارت در انجام روش‌های درمان و توانایی ارزیابی درد بیماران؛ بخشی از فعالیت‌های فوق تخصص درد در مدیریت و درمان درد است.

هر ساله بر تعداد داروها، تکنیک‌ها و فن‌آوری‌های جدید برای درمان درد افزوده می‌شود. فوق تخصص درد به طور منحصر‌به‌فرد از این دانش جدید برای درمان موثر و ایمن درد استفاده می‌کند. در نهایت می‌توان گفت فوق تخصص درد نقش مهمی در هماهنگ کردن مراقبت‌های اضافی مانند درمان فیزیوتراپی، درمان روانشناختی و دیگربرنامه‌های توانبخشی دارد و یک برنامه درمان جامع با رویکرد چند رشته‌ای به بیماران ارائه می‌دهد.

چطور بهترین فوق تخصص درد در تهران را پیدا کنیم؟

اگر برای درمان درد خود تصمیم دارید به کلینیک درد و یا مطب فوق تخصص درد در تهران مراجعه کنید، بهتر است در انتخاب پزشک بسیار دقت کنید. تجربه و سابقه پزشک فوق تخصص درد در کنترل و درمان درد بسیار موثر است. از آنجایی که پزشکان مختلف توانایی و تجربه متفاوتی در درمان درد دارند، بهتر است برای پیدا کردن بهترین فوق تخصص درد در تهران به نکات زیر توجه کنید:

• در هنگام پیدا کردن فوق تخصص درد در تهران به مهم‌ترین چیزی که باید دقت کنید، مدرک و دانشگاه محل تحصیل فوق تخصص درد است. از طریق جست‌و‌جو در اینترنت به راحتی می‌توانید به اطلاعات خوبی دست پیدا نمایید.
  • در هنگام جست‌وجوی متخصص درد درباره آموزش و تجربه او در زمینه درد خاص خود تحقیق کنید و فردی را انتخاب نمایید که از نظر اخلاق مورد تایید بیماران باشد.
  • در مورد فعالیت‌های قبلی و عضویت فوق تخصص درد در انجمن‌های مرتبط تحقیق کنید. زیرا این مورد در میزان نتایج درمان بسیار موثر است.
  • رشته فوق تخصص درد خدمات مختلفی ارائه می‌دهد، توجه داشته باشید با توجه به نوع دردی که دارید، فوق تخصص درد را انتخاب کنید.
  • از آنجایی که در درمان انواع درد از روش‌های مداخله‌ای (interventional) استفاده می‌شود، متخصص درد باید در این زمینه مهارت‌های لازم را داشته باشد. همچنین به نوع رویکرد او در بیماران قبلی توجه داشته باشید.

فوق تخصص درد تهران

انتخاب فوق تخصص درد در تهران کار نسبتاً سختی است، زیرا در کلانشهر  تهران پزشکان زیادی در این زمینه فعالیت دارند. برای انتخاب فوق تخصص درد بهتر است سوابق کاری، سوابق تحصیلی، نتایج کارهای قبلی و اخلاق و مسئولیت کاری او را در نظر بگیرید. در این مطلب شما را با دکتر بنفشه ولییان  فوق تخصص درد در تهران آشنا می‌کنیم.

دکتر ولییان در رشته فلوشیپ فوق تخصصی درد از دانشگاه علوم پزشکی ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند.

از مهم‌ترین خدمات دکتر ولییان در درمان انواع درد می توان به ارزیابی، تشخیص و درمان دیسک کمر و دیسک گردن اشاره کرد. دکتر ولییان با استفاده از روش‌های پیشرفته کم‌تهاجمی (عمل بسته) دردهای ستون فقرات ناشی از دیسک کمر و گردن، تنگی کانال نخاعی و آرتروز ستون فقرات را تشخیص داده و درمان مناسب را انجام می دهد.

آدرس مطب دکتر بنفشه ولییان: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه نظری، ساختمان زهره، طبقه ۵ واحد ۱۶

تلفن مطب دکتر بنفشه ولییان: ۰۲۱۸۸۳۴۳۴۴۵-۰۲۱۸۸۳۴۳۴۴۴- ۰۹۰۲۹۲۶۶۶۸۸

دیدگاه ها بسته شده است