متخصص دیسک کمر در تهران
۱۳۹۸-۰۵-۱۴

جستجوی فوق تخصص درد در تهران

درد همراه همیشگی افراد است. در واقع درد مانند یک زنگ هشداری است که نشان می‌دهد قسمتی از بدن شما دچار مشکل شده است. یکی از دردهای شایع در بین افراد، دردهای عضلانی-اسکلتی به‌خصوص دردهای ناحیه ستون فقرات، کمردرد و دیسک کمر می‌باشد. تشخیص دقیق علت این دردها قبل از هر عمل غیرضروری می‎تواند جلوی هر عوارضی را بگیرد. درصورتی‌که دچار درد در یکی از این نواحی شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که به جستجوی فوق تخصص درد در تهران بپردازید.

جستجوی فوق تخصص درد در تهران

کار پزشک فوق تخصص درد چیست؟

در قدم اول پزشک فوق تخصص درد، شما را به‌طور دقیق معاینه می‌کند. سپس در صورت نیاز اقدامات دیگری نظیر رادیوگرافی، ام‌آرآی و آزمایش‌های خون را از شما درخواست می‌کند تا بتواند به روش صحیح درد شما را تشخیص دهد. پس از انجام اقدامات موردنیاز علت دردتان را پیش‌بینی کرده و برای درمان شما برنامه‌ریزی می‌کند تا بهبودی حاصل شود.

هدف از این روش درمانی در مقایسه با سایر روش‌های دیگر نظیر عمل جراحی این می‌باشد که حتی‌الامکان عمل جراحی را به آخرین مرحله درمان موکول کنند تا بتوانند خطراتی که بیماران با عمل‌های جراحی روبه‌رو هستند را کاهش دهند. همچنین در صورت عمل جراحی باز ستون فقرات، پزشک فوق تخصص درد می‌تواند دردهای پس از جراحی را نیز کاهش داده و به بهبودی هرچه سریع‌تر شما کمک کند.

انتخاب و جستجوی بهترین پزشک فوق تخصص درد در تهران

انتخاب بهترین پزشک فوق تخصص درد بسیار مشکل است و اهمیت این مسئله نیز در شهر بزرگ تهران نسبت به دیگر شهرها چند برابر است. با این‌حال هنگام انتخاب پزشک خود باید دقت کافی داشته باشید و صرف زمان برای پیدا کردن یک پزشک فوق تخصص درد ماهر و با سابقه عملی ضروری و مهم است. پیدا کردن یک پزشک فوق تخصص مناسب یا نامناسب می‌تواند بر سلامت زندگی شما تاثیر بسزایی بگذارد. مسلماً برای انتخاب بهترین پزشک فوق تخصص درد معیارها و ملاک‌های مختلفی وجود دارد. ما در اینجا به برخی از این معیارها اشاره‌کرده‌ایم:

• مهم‌ترین معیارهای انتخاب پزشک فوق تخصص درد، حرف‌های دوستان، آشنایان و اعضای خانواده در رابطه با کار پزشک مربوطه است. رفتار مناسب پزشک با بیمار، نتایج راضی‌کننده بیماران قبلی و پاسخ‌گویی به نگرانی بیماران ازجمله عواملی است که می‌تواند یک پزشک را مشهور کند. درصورتی‌که اکثر افراد شخصی را تائید کنند، سطح اعتماد به آن پزشک افزایش می‌یابد.
  • معیار بعدی سابقه و تخصص کافی پزشک مربوطه در تخصص خود می‌باشد. هرچقدر که پزشک موردنظر باتجربه‌تر باشد، قابل‌اطمینان‌تر نیز هست.
  • محل تحصیل پزشک، فعالیت‌های جانبی در انجمن‌های مرتبط با تخصص خود و سایر فعالیت‌های از این نوع از دیگر عواملی است که در انتخاب یک پزشک تأثیرگذار هستند.

دکتر بنفشه ولییان بهترین فوق تخصص درد تهران

اگر ساکن تهران بوده و به دنبال بهترین پزشک فوق تخصص درد هستید، دکتر بنفشه ولییان یک انتخاب خوب برای شما است. دکتر بنفشه ولییان فوق تخصص درد از دانشگاه علوم پزشکی ایران و دارای سابقه پزشکی در زمینه‌ی کنترل و درمان درد می‌باشد. ایشان عضو رسمی انجمن بین‌المللی درد، انجمن رژیونال آنستزی و درد در ایران و عضو گروه فوق تخصصی درد، آندوسکوپی و جراحی‌های کم تهاجمی ستون فقرات است.

دکتر ولییان جزو یکی از برترین زنان فوق تخصص‎ درد در تهران محسوب می‌شود که با دقت و ظرافت خاصی در زمینه‌ی تشخیص درد فعالیت داشته و توانسته رضایت بیماران خود را جلب نماید. اخلاق‌مداری و رفتار مناسب با بیماران ازجمله خصوصیاتی است که ایشان با آن شناخته‌شده اند.

دکتر ولییان فوق تخصص درد در تهران در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در مطب خود به ویزیت بیماران می‌پردازد.

آدرس مطب دکتر بنفشه ولییان: خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه نظری، ساختمان زهره، طبقه ۵ واحد ۱۶

تلفن مطب دکتر بنفشه ولییان: ۰۲۱۸۸۳۴۳۴۴۵

تلفن همراه : ۰۹۰۲۹۲۶۶۶۸۸